3/31/2012

aku ada seorang rakan.. dan aku ada simpan rasa cinta kepadanya.. jatuh hati pada kawan sendiri kadang2 susah untuk kita elakkan .. Sudah pasti cara layanan nya terhadap aku amat berbeza dia mempunyai ciri2 yang aku idam kan serta sentiasa ada disamping disaat memerlukan perhatian :)

Namun, bagiku.. untuk meluahkan rasa hati mungkin agak sukar kerana mungkin menjejaskan hubungan persahabatan sedia ada dan aku sendiri sarat dengan rasa malu.. 

lebih teruk jika diluahkan tiada sambutan kerana dia anggap aku sebagai rakan biasa . Sedangkan hati aku sentiasa tertanya2 .. suka x dia pada aku??

:'( setiap hari aku menunggu mu.. hingga ke satu hari aku mendapat tahu kau sudah bersama yang lain.. yang lebih cntik.. aku menanyamu.. dengan selambamu.. berkata "ya, aku ada gf" ya Allah betapa remuk hati aku.. smpi hati kau..   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan